Customer Service Management
Home     |     Mogelijkheden     |     Koppelingen & integraties     |     Update Log     |     Gratis 30-dagen proefversie     |     Contract

Een snelle greep uit de mogelijkheden


Ticketing
Krijg zicht en controle op uw dienstverlening, dankzij geavanceerde ticketing. Met ondersteuning voor onder meer timers, agent toewijzingen, attachments, afrondingen, dynamische uurtarieven, factureerbaar/niet-factureerbaar, sneltickets, PC herstellingstickets, e-mail-to-ticket, credits, en nog veel meer.


Documentatie
Documenteer uw klanten en houdt allerhande gegevens van hen bij in 1 centraal platform. Specifiek voor de IT sector kan u static LAN IP tabellen aanmaken, en alle info over servers, PC's, routers, domeinen, ... bijhouden, met de mogelijkheid om eigen velden aan te maken. U kan tevens Knowledge Base artikelen aanmaken en koppelen aan een systeem van een klant.


On-site interventies
Uw mensen die on-site bij de klant gaan, kunnen gebruik maken van een smartphone of tablet met onze mobiele versie. Hiermee kunnen ze tickets aanmaken en beheren, maar ook een digitale leverbon aanmaken, die de klant met stylus kan handtekenen. Hier wordt dan een PDF bestand van gemaakt dat naar de klant gemaild wordt en gekoppeld wordt aan het ticket.


Rapporten en statistieken
Krijg zicht op uw business dankzij uitgebreide rapporten: overzicht van de prestaties van uw agenten, overzicht van uw overhead en grafieken van de evolutie van uw nieuwe, gesloten en aangemaakte tickets, top 100 van uw klanten, ... U kan tevens een klantrapport aanmaken, om een PDF te genereren van de documentatie en informatie van 1 klant, zodat u vlekkeloos aan de klant kan rapporteren.


Werklijsten
Hyperdesk bevat een Ticket Werklijst en een Klanten Werklijst. Met deze tools kan u een selectie maken van tickets of klanten, en vervolgens een gezamenlijke actie hierop uitvoeren (bv. tickets aan een andere agent toewijzen, tickets exporteren, klanten een ander uurtarief geven, klantenlijst afdrukken, ...). Dankzij de werklijsten kan u uren tijd besparen!


Artikelen
Hyperdesk bevat een artikeldatabase, die u kan opvullen op verschillende manieren: manuele ingave, koppelen aan uw eigen ERP pakket, koppelen aan uw webshop, aan DealerShop, ... Bij het ingeven van een Ticket Update kan u vervolgens materiaal toevoegen uit de artikeldatabase, met automatische invulling van prijs, EAN code enzoverder. U kan per artikel tot 10 prijskolommen ingeven, en een klant koppelen aan een prijskolom.


Recurring contracten
Hyperdesk bevat functionaliteit om recurring diensten en contracten te beheren. Met de Contracten module kan u B2B contracten beheren, zoals onderhoudscontracten, Cloud diensten of eender welke recurring kost. Dankzij de Exellent No Worries integratie kan u tevens B2C onderhoudscontracten naar particulieren toevoegen en beheren.


Dashboards
Hyperdesk bevat een aanpasbare dashboard-weergave waarop u een overzicht ziet van de huidige situatie: aantal open tickets, recentste high-prio tickets, inkomende e-mails, aantal uren al gepresteerd deze maand, ... ideaal dus om op een scherm in uw technische dienst weer te geven. Het dasboard vernieuwt automatisch elke 15 minuten, en vereist geen aparte gebruiker.


Knowledge Base
Hyperdesk bevat een Knowledge Base die 3 soorten artikelen ondersteunt: 1) artikelen die gedeeld zijn over alle Hyperdesk gebruikers, en waarbij gebruikers kunnen reageren om artikelen van andere gebruikers om hen te assisteren bij een probleem; 2) artikelen die gebonden zijn aan u als firma; en 3) artikelen die gebonden zijn aan een object van uw klant, en de eindklant desgewenst kan consulteren wanneer hij zelf inlogt.


Notificaties
Met Hyperdesk kan u zowel e-mail als SMS notificaties naar uw klanten versturen. Beiden kunnen los van elkaar gebruikt worden, en hebben hun eigen specifieke instellingen. E-mail notificaties zijn gelinkt aan het e-mail-to-ticket systeem, waarbij uw klant via e-mail een ticket kan aanmaken, en er ook weer automatisch Ticket Updates worden gemaakt als uw klant reageert op een notificatie e-mail.


Filialen en divisies
Met de Filialen mogelijkheid kan u een klant uit Hyperdesk koppelen aan één van uw filialen. De divisies functionaliteit daarintegen gaat veel verder, en staat u toe om uw Hyperdesk-dossier op te splitsen in meerdere divisies of business unites, waarbij u elke eindklant, elke agent, elk ticket kunt koppelen aan een divisie (en eventueel inhoud van de andere divisies verbergen).


Office 365 Agenda
Dankzij de Office 365 integratie kan u in Hyperdesk uw Office 365 agenda bekijken. Bij het aanmaken van een nieuw ticket of een ticket update, kan u tevens in één beweging een nieuwe afspraak in uw agenda inplannen - of in de agenda van één van uw agenden. Om deze functionaliteit te gebruiken heeft u een Office 365 abonnement met e-mailfunctionaliteit nodig.
Koppelingen en integraties met onder meer...
Hyperdesk koppelingen en integraties
Dit is natuurlijk nog niet alles; Hyperdesk bevat meer functionaliteit dan we hier kunnen oplijsten. Voor meer info kan u een gratis demonstratie en proefversie van Hyperdesk aanvragen. Klik hier!

Nog vragen? Bel ons nu op 03/780.20.88
of e-mail naar welkom@hyperdesk.info. Of gebruik ons contactformulier.





Hyperdesk is een divisie van D&D Computers BVBA, Oostjachtpark 15A, 9100 Sint-Niklaas.
Tel: 03/780.20.88 - BTW BE 0439.010.617 - www.dddistribution.be