Hyperdesk is onderdeel van de Connect Pro groep. Ontdek ook onze andere B2B oplossingen:
Pointer Systems
DealerShop
Connect Pro
Hyperdesk
SkyHi
Cloudhighway
Ontdek Hyperdesk:
het online platform ontworpen voor service-verlenende bedrijven die hun dienstverlening naar een hoger niveau willen tillen.

Waarom Hyperdesk?

Hyperdesk is het online platform om uw dienstverlening aan uw klanten te optimaliseren. Vergelijk ons niet zomaar met eender welk ticketing systeem, want we doen veel meer dan dat.

Doelgroep van Hyperdesk is de typische KMO met 1 tot 50 medewerkers, die telefonische en/of on-site ondersteuning levert aan zijn klanten. Onze roots liggen in de IT-branche, maar ondertussen hebben ook andere sectoren onze voordelen ontdekt en is Hyperdesk reeds ingeburgerd in talrijke KMO's in diverse sectoren.

Interesse in een vrijblijvende demonstratie? Contacteer ons vandaag nog!

Koppelingen met Office 365, Dbfact, ABO, DealerShop, en meer!

Features


Ticketing

Beheer de stroom van inkomende service requests.
  • Toewijzen van een ticket aan de to-to lijst van een medewerker
  • Timers om te meten hoe lang iemand bezig is aan een ticket
  • Afrondingen om gepresteerde tijd af te ronden afhankelijk van het type interventie (remote, on-site,...)
  • Dynamische uurtarieven om uw tarief te laten afhangen van het type werk, of de agent (junior, senior profiel, ...)
  • E-mail-to-ticket om van een inkomende e-mail automatisch een ticket te maken.
  • Onderscheid tussen factureerbare en niet-factureerbare tickets.

Documentatie

Documenteer de apparaten, infrastructuur, credentials, ... van uw klant.
  • Met de mogelijkheid om uw eigen type velden toe te voegen.
  • Link een object uit uw documentatie aan een ticket - handig om de complete ticket-historiek van een object bij te houden.
  • Print complete rapporten af met een overzicht van de complete documentatie.
  • Gebruik de zoekfunctie om te zoeken op een serienummer, vendorcode, EAN code, gebruiker, paswoord, e-mailadres, ...
  • Upload meerdere bijlagen per object, zoals foto's, PDF documenten, aankoopfacturen, contracten, ...



Digitale handtekening

Laat uw klant bij een on-site interventie een digitale handtekening met stylus zetten.
  • Universeel systeem dat werkt om Android, iPhone, iPad en andere apparaten. Geen dure tablet of dure stylus nodig.
  • Ondertekende leverbon wordt per e-mail naar de klant verzonden, en kan altijd opnieuw gedownload worden.
  • Inclusief materiaal, werkuren en transportkosten.
  • Koppel uw eigen artikelbestand (van uw ERP pakket of website) om een artikel uit uw eigen bestand te kiezen - inclusief tot 10 prijskolommen om elke klant zijn juiste prijs te geven.
  • Volledige ondersteuning van timers.



Werklijsten & export

Gebruik de Ticket Werklijst en er gaat een nieuwe wereld voor u open.
  • Inventariseer: vraag een lijst op van alle tickets van een bepaalde klant, gekoppeld aan een bepaalde agent, gelinkt aan een filiaal of divisie, ...
  • Automatiseer: open of sluit meerdere tickets tegelijk, wijs een heleboel tickets in één keer toe aan een andere agent, genereer een PDF van een selectie tickets, ...
  • Exporteer: exporteer uw tickets naar billing software - inclusief integraties met DBFACT, ABO en anderen.






Live dashboard

Plaats dit dashboard op een scherm in uw werkomgeving voor een real-time zicht op de huidige situatie.
  • Inclusief aantal open tickets, hoge prioriteits tickets, inkomende e-mails, top klanten, gepresteerde tijd deze maand, ...
  • Vernieuwd automatisch elke 15 minuten.
  • Een vaste URL die geen gebruiker of licentie vereist.
  • Volledig responsive dus ook geschikt voor mobiele apparaten, om bijvoorbeeld onderweg op uw smartphone de huidige status in de gaten te houden.



Prestaties

Monitor de prestaties van uw agenten.
  • Overzicht van gepresteerde en factureerbare uren per agent, per maand.
  • Met grafiek en historiek van vorige jaren.
  • Klik door op een agent of op een maand om een volledig detail te zien van alle ingegeven prestaties.
En niet te vergeten...
  • Divisies
    Splits uw klanten, tickets, agenten op in aparte divisies (zoals bv. B2B/B2C, elektro en IT, ...), exporteer per divisie, verberg items uit een andere divisie, ...
  • Herstelling Ticket
    Specifiek type ticket om een binnengebrachte PC- of laptop-herstelling op te volgen.
  • Snelticket
    Als het snel moet gaan: maak een ticket, maak een ticket update, en sluit het ticket, in één beweging.
  • Klant login
    Laat uw eindklant inloggen om zijn tickets en/of documentatie op te volgen, en bepaal vooraf zijn rechten.
  • Contracten, SLA's en recurring kosten
    In te stellen op klantniveau met notificaties voor vervaldatum, notificaties bij overschreiden SLA, ...
  • Credits
    Speciale opvolging van klanten die u credits heeft verkocht (blok uren die aftellen naarmate er prestaties uitgevoerd worden)
  • Office 365 integratie
    Bekijk uw agenda voor de komende dagen, en voeg een afspraak toe simultaan bij het aanmaken van een ticket of ticket update.
  • Koppel uw eigen artikelbestand
    Koppel het artikelbestand van uw ERP pakket of website, voor volledig correcte ingave van materiaal. U kan tot 10 verschillende prijzen meegeven en een klant koppelen aan een prijskolom, om steeds de correcte prijs te hanteren.
  • Rapporten
    Detailsituatie klant, ticket export, klanten Top 100, gemiddelde tijd open tickets, agent prestaties, ...

Vraag een demo


Gebruik onderstaand formulier om een vrijblijvende demonstratie van Hyperdesk aan te vragen. Na een demo kan u als testperiode gedurende 1 maand gratis gebruik maken van Hyperdesk.

Contacteer ons


U kan ons bereiken via volgende gegevens:


Hyperdesk

Een divisie van D&D Computers BVBA

Oostjachtpark 15A, 9100 Sint-Niklaas

BTW: BE0439.010.617


Tel.: 03./780.20.29

E-mail: welkom@hyperdesk.info

© 2017 All Rights Reserved.
Hulp nodig? Contacteer ons via welkom@hyperdesk.info.