Hyperdesk is onderdeel van de Connect Pro groep. Ontdek ook onze andere B2B oplossingen:
Pointer Systems
DealerShop
Connect Pro
Hyperdesk
SkyHi
Cloudhighway

Customer Service Management
Home     |     Mogelijkheden     |     Koppelingen & integraties     |     Update Log     |     Gratis 30-dagen proefversie     |     Contract
Hyperdesk is het online platform om uw dienstverlening aan uw klanten te optimaliseren. Vergelijk ons niet zomaar met eender welk ticketing systeem, want we doen veel meer dan dat.

Doelgroep van Hyperdesk is de typische KMO met 1 tot 50 medewerkers, die telefonische en/of on-site ondersteuning levert aan zijn klanten. Onze roots liggen in de IT-branche, maar ondertussen hebben ook andere sectoren onze voordelen ontdekt en is Hyperdesk reeds ingeburgerd in talrijke KMO's in diverse sectoren.

Interesse in een vrijblijvende demonstratie? Contacteer ons vandaag nog!

Inloggen op Hyperdesk

Heeft u nog geen login, maar wil u Hyperdesk gratis en vrijblijvend proberen?
Geen probleem, klik hier!

Een snelle greep uit de mogelijkheden


Ticketing
Krijg zicht en controle op uw dienstverlening, dankzij geavanceerde ticketing. Met ondersteuning voor onder meer timers, agent toewijzingen, attachments, afrondingen, dynamische uurtarieven, factureerbaar/niet-factureerbaar, sneltickets, PC herstellingstickets, e-mail-to-ticket, credits, en nog veel meer.


Documentatie
Documenteer uw klanten en houdt allerhande gegevens van hen bij in 1 centraal platform. Specifiek voor de IT sector kan u static LAN IP tabellen aanmaken, en alle info over servers, PC's, routers, domeinen, ... bijhouden, met de mogelijkheid om eigen velden aan te maken. U kan tevens Knowledge Base artikelen aanmaken en koppelen aan een systeem van een klant.


On-site interventies
Uw mensen die on-site bij de klant gaan, kunnen gebruik maken van een smartphone of tablet met onze mobiele versie. Hiermee kunnen ze tickets aanmaken en beheren, maar ook een digitale leverbon aanmaken, die de klant met stylus kan handtekenen. Hier wordt dan een PDF bestand van gemaakt dat naar de klant gemaild wordt en gekoppeld wordt aan het ticket.


Rapporten en statistieken
Krijg zicht op uw business dankzij uitgebreide rapporten: overzicht van de prestaties van uw agenten, overzicht van uw overhead en grafieken van de evolutie van uw nieuwe, gesloten en aangemaakte tickets, top 100 van uw klanten, ... U kan tevens een klantrapport aanmaken, om een PDF te genereren van de documentatie en informatie van 1 klant, zodat u vlekkeloos aan de klant kan rapporteren.
Dit is nog niet alles!
Klik hier om meer functionaliteit te ontdekken.
Koppelingen en integraties met onder meer...
Hyperdesk koppelingen en integraties
Probeer het gratis!

Vraag nu uw gratis demonstratie en proefversie van Hyperdesk aan! Klik hier!
Nog vragen? Bel ons nu op 03/780.20.88
of e-mail naar welkom@hyperdesk.info. Of gebruik ons contactformulier.





Hyperdesk is een divisie van D&D Computers BVBA, Oostjachtpark 15A, 9100 Sint-Niklaas.
Tel: 03/780.20.88 - BTW BE 0439.010.617 - www.dddistribution.be