Customer Service Management

Koppelingen & integraties

Hyperdesk kan koppelingen maken met diverse andere pakketten, om u een significante toegevoegde waarde te bieden.
Een woordje uitleg over enkele koppelingen:




Solarwinds N-Able
N-Able, en meer specifiek N-Central, is een RMM-platform om de systemen en netwerken van uw klanten te monitoren en te automatiseren. N-Central is een uitstekende tool om uw klanten proactief te gaan ondersteunen in de plaats van reactief, en beetje bij beetje een managed services-business uit te bouwen, gebaseerd op maandelijks wederkerende inkomsten.

Dankzij de koppeling met N-able kan u de computers uit N-Able automatisch inlezen in de documentatie van Hyperdesk, en binnen Hyperdesk hun status bekijken. Tevens is er een optie om automatisch een ticket in Hyperdesk aan te maken, wanneer de status van de computer wijzigt.

Nog geen ervaring met monitoring- en RMM-software zoals N-Able? Geen probleem, we bezorgen u graag een account voor N-Able en een gratis trialversie. Contacteer ons via e-mail.




DBFACT
U kan de Ticket Werklijst in Hyperdesk gebruiken om de tickets die u wenst te factureren, te exporteren naar DBFACT.

Uiteraard kan u de juiste artikelen voor werkuren en transport selecteren, en mits correcte configuratie geven we ook het juiste artikelnummer door van gebruikt materiaal zodat ook dit vlekkeloos in Dbfact wordt overgenomen. Heeft u niet-factureerbare tickets? U kan zelf kiezen hoe we hiermee omgaan (niet op de factuur, wel op de factuur maar prestaties aan 0 €,...)

DBFACT importeert de tickets als leverbonnen, zodat u, indien gewenst, nog last-minute changes kan uitvoeren. Bent u gereed? Gebruik dan de Leverbon werklijst in Dbfact om alle leverbonnen automatisch te factureren. Klaar!




Office 365
Via de Office 365 koppeling kan u uw Office 365 agenda integreren in Hyperdesk. Zo kan u onder meer... Deze koppeling vereist een Office 356 abonnement met e-mail functionaliteit (Exchange Online, Office 365 Business Essentials, Office 365 Business Premium, Office 365 E3, ...)




ABO Service
Tickets exporteren naar leverbonnen in ABO is een fluitje van een cent dankzij de ABO koppeling.

Selecteer op voorhand een aantal parameters, zoals... Hyperdesk genereert een bestand dat u probleemloos in ABO kan inlezen om automatisch leverbonnen te maken van al uw geselecteerde tickets. Alle details worden correct overgenomen op de leverbon.

ABO Service is prima geschikt om als facturatie- en boekhoudpakket naast Hyperdesk te draaien. Zie aboservice.be voor meer informatie.




DealerShop.be
DealerShop.be is een e-commerce platform met een uitgebreide database van meer dan 50.000 artikelen. Dankzij deze koppeling kan u deze artikeldatabase koppelen in Hyperdesk, waarna u de artikelen ter beschikking hebt om als gebruikt materiaal toe te voegen in een ticket update.

Enkele mogelijkheden:





Exellent No Worries
Als Exellent-IT lid kan je gebruik maken van de integratie van de Exellent No Worries Care Plans binnen Hyperdesk. Je kan nieuwe Care Plans aanmaken en daar de noodzakelijke documenten voor genereren (zoals contract en SEPA document voor domiciliering), en de ondertekende versies weer uploaden. Hyperdesk zorgt voor de maandelijkse betalingen.

Dankzij de integratie in Hyperdesk is elk No Worries contract gekoppeld aan een computer van een klant - aan het "object" van die computer kan je ook weer tickets en ticket updates koppelen.
Meer integraties
Hyperdesk koppelingen en integraties
Wenst u meer informatie of een demonstratie van één van onze koppelingen? Aarzel niet en contacteer ons!

Hyperdesk is een divisie van D&D Computers BVBA, Oostjachtpark 15A, 9100 Sint-Niklaas.
Tel: 03/780.20.88 - BTW BE 0439.010.617 - www.dddistribution.be