Customer Service Management

Update Log
Recentste update: versie 1.22 van 09/11/2017

RAPPORT: EVOLUTIE TICKETS & WERKUREN

Vanaf vandaag kan u onder het menu Rapporten het nieuwe rapport Evolutie tickets & werkuren raadplegen.
Dit rapport geeft u zicht op:

- Evolutie van het aantal openstaande tickets per dag, aantal nieuwe tickets per dag, aantal gesloten tickets per dag
- Evolutie van de gepresteerde en factureerbare werkuren per dag
Beiden in dezelfde, door u te definiƫren periode (afgelopen maand, afgelopen 6 maand, afgelopen jaar, of zelf in te stellen periode)

Op deze manier kan u de evolutie in uw ticket verkeer zien, alsook de evolutie in uw totale werkuren in dezelfde periode.
Met deze grafiek kan u ook op een hele visuele manier uw overhead zien, zijnde het oranje gedeelte van de werkuren-grafiek ( = niet-factureerbare prestaties).

Hyperdesk is een divisie van D&D Computers BVBA, Oostjachtpark 15A, 9100 Sint-Niklaas.
Tel: 03/780.20.88 - BTW BE 0439.010.617 - www.dddistribution.be